sobota, 28 lipca 2012

Ahoj na pokładzie Arki Larry'ego :)

Hej ;3 Przedstawiać się chyba nie ma sensu, dlatego dodam tylko co, po co i dlaczego.. A więc kolejny blog o One Direction? Po części, gdyż wpadła mi do głowy pewna historia na bromance :D  Wydaje mi się, że tego akurat jeszcze nie było, a uwierzcie lub nie, ale blogów o Stylinsonie czytam dość sporo :) Postanowiłam spróbować swoich sił w napisaniu opowiadania typu bromance: Larry Stylinson, wiem ze nie jestem w tym i w ogóle w pisaniu opowiadań najlepsza ale pisanie daje mi dużo radości i zawsze jest szansa że jednak nie będzie tak źle .. W końcu trening czyni mistrza. Także mam nadzieję, że moja historia przypadnie wam do gustu i nie będzie najgorzej :)

Prolog znajdzie się tu najprawdopodobniej jutro ewentualnie dzisiaj wieczorem ( jest szansa na opcje drugą bo nie wiem czy wytrzymam, aż do jutra z umieszczeniem go tutaj ;p )

1 komentarz: